Skuteczny nośnik reklamy to taki, który umożliwia dotarcie do dużego grona klientów. Dokładnie takie są wiaty przystankowe, które zwykle znajdują się przy ruchliwych ulicach i każdego dnia korzysta z nich sporo osób. Reklama na przystankach na stałe wpisała się w krajobraz polskich miast i nie tylko. Nic nie wskazuje na to, aby popularność wiat reklamowych w branży reklamowej miała ulec zmianie. Jesteśmy producentem wiat przystankowych i wiemy, jaka reklama najlepiej sprawdza się na w przestrzeni miejskiej.
Wiaty przystankowe zapewniają dobrą ekspozycję reklamy, oświetlenie i widoczność także po zmroku oraz długi czas kontaktu odbiorcy z reklamą, co pozostaje nie bez znaczenia dla zapamiętywalności reklamy i budowania rozpoznawalności marki na rynku lokalnym. Odbiorcą reklamy na przystanku są nie tylko podróżni, ale także przechodnie, rowerzyści i osoby stojące w korkach na zatłoczonych ulicach.
Postępująca urbanizacja oznacza ograniczenie przestrzeni, którą można wykorzystać na reklamy. Właśnie dlatego coraz chętniej wybierane są wiaty przystankowe – jest to gwarancja dobrej lokalizacji i tysięcy odbiorców każdego dnia. Reklama na przystankach doskonale wpisuje się w przestrzeń współczesnych miast i nie zaburza estetyki. Obecnie wiaty z reklamami są spójnym elementem miejskiego krajobrazu i jednymi z najbardziej skutecznych nośników. Jak wiadomo, skuteczna reklama to reklama widoczna z daleka oraz taka, która przyciąga wzrok i ma interesujący, zapadający w pamięć przekaz. Treści reklamowe nie mogą być zbytnio rozbudowane – idealnie sprawdzają się krótkie i chwytliwe hasła reklamowe, które pozwalają budować skojarzenia z marką.