Podświetlane Gabloty reklamowe CLP spotkać można w wielu różnych miejscach w przestrzeni publicznej. City Light Poster doskonale komponują się z infrastrukturą nowoczesnych miast i stanowią element zintegrowany z małą architekturą miejską, na przykład wiatami przystankowymi. Gabloty CLP występują także w wersji wolnostojącej i naściennej, a dzięki podświetleniu reklama jest widoczna o każdej porze dnia i nocy, co stanowi ogromną zaletę gablot reklamowych – jak wiadomo, skuteczna reklama, to reklama widoczna i dobrze przyciągająca wzrok.
Gabloty reklamowe zwykle montowane są w miejscach o dużym natężeniu ruchu, czego doskonałym przykładem są gabloty na wiatach przystankowych, które znajdują się zawsze w pobliżu najczęściej uczęszczanych traktów komunikacyjnych. W miejscach o sporym ruchu pieszym i samochodowym dobrze sprawdzają się reklamy proste w przekazie i przyciągające wzrok, a dokładnie takie są gabloty CLP. Jeszcze większy zasięg i ogromny potencjał reklamowy gwarantują reklamy umieszczone w miejscach, gdzie występują częste korki.
Kluczem do sukcesu jest nie tylko miejsce montażu gabloty CLP, ale także odpowiednio dobrany projekt graficzny. Zasada jest prosta – im mniej treści tym lepiej. Reklama w gablocie powinna być szybka do przeczytania i atrakcyjna wizualnie. Gabloty podświetlane wkraczają na wyższy poziom niż klasyczne banery i plakaty, ponieważ zdecydowanie skuteczniej przyciągają uwagę odbiorców.
Gabloty reklamowe chronią materiały reklamowe znajdujące się w środku przed zniszczeniem i destrukcyjnym wpływem czynników atmosferycznych, a więc reklama przez długi czas zachowuje nienaganny wygląd. Poza tym reklama zamknięta w gablocie jest chroniona przed ingerencją i zniszczeniem przez osoby trzecie.